sunnuntai 11. kesäkuuta 2017

Kakkua, kukkia ja blingiä!

Viime viikolla otettiin taas yksi iso harppaus hääjärjestelyissä. Oltiin käymässä Seinäjoella pari päivää ihan vaan hääasioiden merkeissä ja saatiin monta jo vähän stressaavaakin asiaa pois päiväjärjestyksestä.

Käytiin maistelemassa hääkakkua ja minäkin pääsin antamaan hyväksyntäni jo valmiiksi Antin valkkaamalle kakulle. Olin hieman epävarma yhdestä kakun ainesosasta, mutta kyseisessä kakussa se oli oikein hyvää! Oon stressannut tuota kakkuasiaa ihan hirveästi, sillä eihän kakut mitään hirvittävän halpoja ole ainakaan meidän väkimäärälle. Tottakai haluan myös hyvän kakun. Onneksi löydettiin Hyväskästä hyvä kakku, joka sopi vielä meidän budjettiin. Olin innoissani kun päästiin suunnittelemaan kakun ulkoasua! Tähän tietoon ainakin tulee violettia ja boheemiin tyyliin jotain kaunista pitsikuviokoristetta.

Toinen asia oli käydä hakemassa mun kihlasormus Hanhiniemeltä ja puhua samalla myös vihkisormuksista, sillä teetetään ne Hanhiniemellä. Mun kihla oli tosiaan suurennettavana: mulla on joku kestoturvotus sormissa ja onpa tuota painoa tullut myös jonkin verran lisää siitä, kun käytiin alkuvuodesta 2016 jo ensimmäisen kerran katsomassa sormuksia ja kokoja. :D Nyt sormus on oikein hyvä ja toivon, että tää turvotuskin joskus laskee.

Lisäksi käytiin tilaamassa ihan kaikki mahdolliset kukat. Morsiuskimppuun tulee ainakin harsokukkaa, violettia freesiaa ja jotain ihanaa vihreää sitten myös. Samaa linjaa myötäilee vieheet, rannekukat ja pöytien koristekukat.

Käytiin Antin kanssa vielä fiilistelemässä meidän juhlapaikalla ja katsomassa vielä muutamaa asiaa. Yritettiin myös etsiä kaunista paikkaa hääkuville, mutta mulle tuli yllätyksenä miten vaikeaa on löytää lehtimetsää Seinäjoelta. :D Joten kuvauspaikka on vielä hieman auki tai mun pitää uudistaa Antin kanssa meidän visiota hääkuvista.. 

Vielä on tietenkin ihan hirmuisesti tehtävää, tilattavaa, askarreltavaa ja mietittävää. Mutta pikkuhiljaa ja asia kerrallaan, niin pysyy stressilevelitkin kurissa! 

Missä vaiheessa muilla elomorsiamilla on hääjärjestelyt?


1 kommentti: